rakan teman :)

August 17, 2010

nangis ble bce novel nih ....

[andaiweb.jpg]



perkahwinan yg x terduga between aleya n syed aizril buatkan aleya hidup t'seksa..dia kne buang family, husband sndiri pon buang dia.. pnh kne pkul ngn husband dy mse dy tgh sarat pregnant.. slalu kne maki ngn org sekeliling.. 
tp,, dy kne jgak balik kt suami dy sbb dy ade saket. dy sanggup patah balik kt dunia derita dy tuh semata-mata sbb ank dy..sekurang-kurangnya ble sudah smpai dy mnutup mte, khidupan anak dy akn terbela...tp bkn sbb dy nk balik kt husband dy, x mudah utk dy maafkan husband dy yg slme nie buat dy mcm sampah, pukul ske2 aty, maki2..even husband dy da brubah skalipun, ssh utk dimaafkan..
dy ckp,, 


''Selama aku meniti liku-liku kehidupan yang penuh dengan onak dan duri ini. aku tidak pernah pasrah dalam hidupku. Andai itu takdir-Nya sebelum menggapai bahagia aku redha. Namun sampai waktu apabila aku tidak mampu untuk bertahan lagi, hatiku lebih keras dari kerikil.''


*amacam ? sdey kn.... sng gle air mte aku nk mgalir gara2 novel nih.. bce berkali-kali pon xpe..:)

No comments:

Post a Comment