rakan teman :)

December 15, 2011

Thumbs Up For Ombak Rindu !

Novel dia kita dah baca !

Movie dia pun kita dah tengok =D

Tp ape pun kalau nak dibandingkan dgn novel, novel lg best kot. menangis2 aku baca novel. Movie dia takde pulak aku nangis. Lps keluar panggung je aku pelik betul dgn bberapa geng lelaki ni. ''pehh, wa nangis doe tengok cite tu'' . yg lagi sorg pulak , ''sedih beb cite dia, touching aku.'' 
Err pelik betul, nampak je gagah perkasa mcm tu. Rupanyaaaaa? Hahahaha. 
Tp ape pun, THUMBS UP utk movie dia. 

ANDD, I LIKE THE SONG ! 
bkn Hafiz dgn Adira ye yg nyanyi, seriusly tak brape nak touching la dgr..
yg ni lagi besttttt , dgr ye, dengarrr 


Yeahhhh , penyanyi dia bernama AJEK HASSAN ! Bkn lagu ni je dia nyanyi. Mcm2 lagu dia nyanyi & majority sume lagu yg dia bwk mmg best. A big STAR i give for him =D
Good job lahh wehh !

------------------------------------------------------------

''Malam, kau bawalah rinduku...
Utk dirinya yg jauh dariku...
Agar dia tidak kesepian
Slalu ada rasa...
Cinta aku....''

-->dedicated for him <3


No comments:

Post a Comment