rakan teman :)

April 6, 2012

Result SPM saya :)

Hello blogger! mintak maaf la byk2 dah jarang bukak pakcik blogger ni. Bukan ape, busy bekerja. Hihihi *poyo nyee. Hari ni saya nak update psl result SPM saya. Dah lama dpt, baru skrg nak update ? HAHA.

So atas usaha saya, doa, dan bantuan kwn-kwn saya, inilah yang saya dapat. Alhamdulillah :)

Bahasa Melayu =>  A+
Bahasa Inggeris =>  B+
Matematik =>  A
Pendidikan Islam =>  A-
Sejarah =>  A
Matematik Tambahan =>  A-
Lukisan Kejuruteraan=>  B+
Teknologi Kejuruteraan =>  B
Fizik =>  B
Kimia => B

Takde la gempak sgt kann? Apepun, alhamdulillah. Tapi ape pun, tu cuma 1st stage je. Byk lagi yg kena tempuh kann? Tak perlulah nak terlalu bangga or sedih dgn result SPM. Sbb tak semestinya org yg berjaya skrg, boleh berjaya akan dtg & tak semestinya org yg gagal skrg akan gagal selamanya. Betul tak? Apepun, kena lah usaha jugak. Dan yg paling penting, jgn putus-putus berdoa. (Alahai minah ni, nak berceramah la pulak) HAHA. 

Okay lah, bye ! =D

No comments:

Post a Comment