rakan teman :)

September 19, 2010

hari raya yg bermakna :)

welcome back faseha.. da lme x chot chet kt blog nih.. biase la, busy ckt la..

raya cmner ?
> ha, not bad la. rye ptame kt kg blah mak.. kat benut.. so, dpt la mkn borasak byk2.. sbb taon lps x dpt mkn byk coz dtg lmbt.. so taon nih, dpt jugak melepaskan 'nafsu mkn borasak'..haha. gmbr borasak ? alamak, maafla kwn2 yg aku dh ckp nk tnjuk gmbr borasak ye.. lpe la nk amek gmbr.. :)

nangis x?
> pagi rye tuh mmg la nanges. nak mntk maaf an.. lagi2 kt parents.. mslh nye yg aku nih tgok org nanges, aku pon sebok2 nk nanges.. feeling habis.. ! mgkin ni la kkurangan aku.. haha. 'ta bole tgok org nanges'.. org laen nanges biase2 je, yg aku nih lbey2 pulak. haha.. malu laa..

duit raya?
> betol la ckp org, mken berusia mken ssh nk dpt duet rye.. duet rye cm ckt gle ary nih.. sadisss..:(

n then?
> n then.... rye kedua kt uma blah abah.. taon nih taon ptame aku x pt braye uma 'ketawa'.. jiran nnek aku.. knpe pgel uma 'ketawa' aek? haha. sbb uma tuh rioh gle.. tue muda sume same jhe.. ketawa x suda2.. aku pon tumpang ketawa la tgok gelagat dowg.. suara diorg bole thn aa. 1 taman bole dgr.. haha.. parents aku ngn mkcik pkcik aku pon naik gle.. so, sume gle.. haha..

next?
> den da x tau nak habak pa daa..ape pon, rye taon nih mmg best.. mggu nih je dh berkali2 naik twon highway.. asyek jln2 jhe.. penat sungguh..ha ,satu lagi.. aku dh mle baek2 dgn momo..:) huhuu.. mls la aku nk dok pk jhe..
*SAYANGILAH seseorang itu atas dasar siapa dirinya sekarang dan bukan siapa dia sebelumnya. Malah, kisah lampau yang berlaku tidak perlu diungkit lagi sekiranya hati benar-benar menyayangi dirinya. :) yea, sy mseh syg awk mcm mne sy syg awk dlu..piece no war okayy..


lagi-lagi?
> okayy dh xde.. byeeee....

No comments:

Post a Comment