rakan teman :)

September 5, 2010

oke= aku geram !

errrghh== sesungguhnya saya memang geram dengan awak..sungguh ! saya memang geram.. kenapa dan mengapa awk masih guna nama yang saya bagi khas untuk awak dekat orang lain.. tidak ada nama lain ke hendak guna..? kenapa awak buat saya macam ini..? saya tahu la saya pernah lukakan hati awak, tetapi...ada ke awak fikir kenapa saya buat macam itu? awak, awak buat saya sedih, kecewa untuk kali yang kedua..mungkin senang untuk awak ckp, ''alah, setakat nama itu'' tetapi....bagi saya, nama itu sangat istimewa wak..awak, kenapa awak tidak faham?? saya tahu la, saya sudah tidak mahu ganggu hidup awak lagi..tetapi......awk mmg tidak pernah faham...awak sudah berjaya buat saya.......errghh== hendak terkencing, terkentut, terberak, tersembelit.. ter ter ter ! huh !

oke=SESUNGGUHNYA SAYA GERAM DENGAN AWAK!

*ayat cntek kan? haha! kte kne la mmartabatkan bahasa melayu.. cewahh ! geli pulak ble bace balik .... HAHA! sje nk wt gimik ckt...

nah, ini hati sye yg teramat luka separuh mati!


No comments:

Post a Comment