rakan teman :)

December 13, 2010

grr ==

korg saket hati tak ble kte tnye sepatah, dia jwp sepatah n then bila call satu haram pkataan pon dia tak ckp.. bile aku diam, dia pon diam membatu tuli jela.. sampai aku kne ckp, " youuuu, i bkn ckp dgn tunggul tauu !'' butt, dia still diam diam n diam ! uhhh, mencabar sungguh ! ini ke laki yg bole jd boyfriend ? sungguh mencabar if jd gf dia..mmg hari2 aku cry cry n cry. n then dia pun diam diam n diam ! bilaa text pon same jgak.. smpai aku terpikir, mmbazirnye kedit dia balas kontot mcm nie.. fer example ye : 'hmm' , 'K' , 'ohh' , 'takpe' .. erghhh, geram takk ? n then bila kt chat im fb, dia yg tegur aku dlu but aku yg kne byk tnye.. kdg2 dh tak tau nk ckp ape.. grr ! sgtsgt menyakitkan hati ! bls text mmg express ! good ! A+ fer him . butt, uhhh... don know laa ! dia dh byk kali nak cple ngn aku.. mse tu i say, i need time. but now, dh tau dia mcm tu.. alahai, bole sgt ke bertahan ? bole ke aku bhgie if dia mcm tu ? agak2 if aku mrajuk mcm mne agaknye dia pjuk? msti dia ckp " lah, u mrajuk ke? i tak tau pulak u mrajuk. i nk kne pjuk ke ? ''  ouhhh, pengsannn den !

so my decision is, i cannot accept him ! mmg tak boleh! cannot go lah.. biarlah aku cari sseorg yg bole bhgiakan aku, ceriakan hidup aku.. so, tak pyh pening2 nak pk dialog utk dia .. mmg dia baik but tu sume tak ckup. hati aku mmg dh lama tak serasi ngn dia. lg la prangai dia mcm tu.. uhh ! sorry . hope he can accept it .

No comments:

Post a Comment