rakan teman :)

December 27, 2010

what's my fault ?

-what's my fault? 
-aku ade buat slh ke kat dia ? 
-knpe dia brubah mcm tu? 
-ape yg aku dah buat? 
ni la antara beberapa soalan yg slalu timbul kt pale aku nih..aku tak tau la knpe ngn R tuh.mcm nk jauhkan diri dr aku..after we met, ktorg terus dh tak mesra mcm dlu.entah la, aku sndiri tak tau knpe dia mcm tu..sometimes, kecik aty jgk bila dia sme kan aku dgn gurl2 yg dia knl sblm nih..come on la, i'm not like the other gurl..maybe dia belom knl lg siapa aku, aku punn tak bole nk 100% slhkan dia..tp, jgn la buat aku mcm nih..mcm aku ade buat slh yg besar kt dia..ape yg aku dah buat? haihh, sshnye nk fhm dia..dia sgt pelik sjak akhir2 nih..aku rindu dia yg dlu..mne pergi dia yg dlu? huhh..
if dia mmg nak jauhkan diri dr aku, its up to him la..aku dh cuba nk rptkan balik hbngn baik ktorg, but if dia dah mcm tu? what can i do?  nothing can do lahh !
* i miss the old you ,you r different now :'/

No comments:

Post a Comment