rakan teman :)

April 18, 2011

Fasiha yg hari ni tak seceria Fasiha yg sebelum ini ?

Okay, taknak bebel pepanjang. cuma nak ckp yg aku hari ni tak bole jadi ceria spt biasa. sampai Wani ckp, muka aku mcm org sakit? msti ade yg tnye knpe ye? hm, enth la kan. maybe baru dgr brita yg mngejut. haish! taknak la ckp psl tu. sorry ye kwn2 skolah expecially cik kiah nurul huda yg dduk di sblh aku. Mesti td kau bosan gilaa tahap memuncak dgn aku kot. yelah kan, mana tak bosan? kau buat lawak, aku tak ketawa. kau cecite, aku berkhayal. hihi. kesian awk cek kiah. & sorry jgk la sbb nangis tak tentu psl dekat kau pnye seluar td. hehehe.. Maaf la byk2 ye? buat korg2 ni risau je. i know u miss me like before *cewahh. u all don't worry lah, Fasiha yg suka ketawa2 mcm org gila dulu akan muncul jugok. :)

About my house ( model rumah ye )
-Suka sgtsgt lah suka sbb interior design dh siap. yg belum siap cuma bumbung and landskap je. alah, tu kacang goreng hangus je kot nak siapkan. Ini sume sbb daya usaha kumpulan aku. thanx sgtsgt kpd Atika, Huda, Aida and Wani krn telah hampir2 menyiapkan rumah banglo kitaaaa! eheeee sukaa nyeeeee :DD



p/s: adakah anda rasa saya dah gemuk ? saya rasa ye. cuba tgok bwh nih. haishh, tembam gilaa kodd. *gmbr baru lps melantak nasi lemak mmg lerr..




haha.. bkn nak ckp tuu sbnrnye. cuma nak ckp yg aku dah syg kot dgn bilik LK nihh. yela kan, mana tak syg? bilik LK ni dh mcm rumah dah. kami pelajar 5m3 sgtsgt menghabiskan mse yg sgt lama di dlm bilik yg serba indah ini. betul tak geng ? (:

No comments:

Post a Comment