rakan teman :)

April 16, 2011

Si dia :')


1989-2011
semoga rohnya dicucuri rahmat 
Al-Fatihah :'(

setiap yg hidup psti akan mati. itu mmg janji Allah. tapi smpai skrg aku still terkilan dgn pmergian dia. barulah aku tahu slama nie he suffer for his life. knpe la ade manusia yg dengki sgt dekat dia. ape slh dia? skrg puas la hati kau dia dah takde kan ? great job lah! terima kasih byk-byk sbb buat hidup dia merana. bagai syaitan bertopengkan manusia kan ? sndiri buat sndiri tanggung. Allah knows everything :)

Mohd Naim bin Zakariah...

kami pernah bercinta sblum nie. even just 2 month but after clash tu we still friend until now. opss, not until now but until his last breath. dia pernah mngadu yg dia ada sakit but i'm not believe that. disbbkan kslhn yg dia prnh buat dulu mmbuatkan aku sikit pun tak pcaye what he say. Ya Allah betapa berdosa nye aku kat dia.  :'( sebak sgt ble tgok pic dia nih. i want to see his grave but i don't know where and who can i ask. kwn2 dia sume aku tak knl. but sorg je yg aku knl tapi tak tahu nak cari org tu kat mana. sshnye :'( Dgn smua kslhn yg dia buat dlu, aku dh lama maafkan dia. but tak sempat nak ckp dpn2. i just hope i can see him in my dream. i want he come in my dream even just a second. i want to see his face for a last time but i know it is impossible. 
kepada rakan-rakan, silalah sedekahkan Al-fatihah utk arwah. sekali pun cukup lah.. tolonglah ye demi arwah. 


kpd Mr.N : i know u will read my blog. saya harap awk tak kesah psl post nie. ily only :)

No comments:

Post a Comment