rakan teman :)

May 20, 2011

Bila 'parkinson' ku sudah dtg. . .

Okayy, hari nie aku telah menjalani satu paper yg sgtsgt memberi kekejaman pd aku. nak tahu apa? MATH ! ckp psl math nie, msti korg ckp kacang goreng hangus kan? tp kali ni bafak diaa ahh punya soalan mcm nak terkeluar biji mata aku tengok. kalau bole keluar bijik mata neh, dah keluar dh kot, merayap kejap cari ketenangan pstu baru tgok balik paper tu. pakkal jee tak bole. 

Pagi2 je kitorg dah terkena satu gegaran yg kuat di sekolah. pnye la study gilaa2 paper1 dulu. rupa-rupanya bila pngumuman dikeluarkan. "Pelajar ting.5, jadual dh tukar. hari ni start paper2 dulu ye. pada pkul 7.40'' itu la dia gegaran dan dentuman yg kuat di gegendang telinga kami. kalau lah telinga tu bole bercakap, dahh lama dia ckp, ''I'M HURT''. pakkal je tak bole.
Okay then, start la math paper2. kali ni exam keluar kena buat 3graph. dan bila nak buat graf tu, dtg la parkinson aku... yela, graf bengkang bengkok kan? mana tak menggigil bila nak smbg kan titik2 tu. kalau lah tgn tu bole bukak, dah lama aku bukak dulu. ketuk2 dulu baru smbg buat graf. degil sgt, ngada2 betul nak menggigil pulak time2 mcm nie.

okayy habis la bab parkinson, yg aku sakit hati sgt masa pensel pink aku yg aku belai dan manja2 slme ni, bole pulak buat hal. ROSAK TAK BOLE PAKAI. dua2 pulak tuu. mcm cela ke ? kan? nasib baik byk dah siap. tinggal sikit2 je. aku pun mulalah kecoh2 mintak pensel dr kawan sebelah mnyebelah. nasib baik dpt pensel. tp, yg dpt nye pensel 2H? haishh, mana la terang nak tulis. hah, belasah jela. sakit betul hati aku. sejak itu, tamatlah riwayat pensel2 pink aku. 

Then, paper1 pulak.. ingatkan paper2 dah ssh, paper1 mstilah sng sikit kan.. hahaha, salah tekaan tuu dherr. sama je 2 kali 5 dgn paper2. SUSAH gilooo ! 

so pngajarannye di sini, before exam tu, prepare la betul2 ye. terima kasih :)

No comments:

Post a Comment