rakan teman :)

May 12, 2011

penjara selama 3 minggu

Hyeee friends, pd hari ni, aku nak ckp yg aku telah pun slamat memulakan exam mid year. so, exam mid year ni sama la mcm penjara selama 3 minggu kan? sbb exam hnye la 3 minggu shj. haa, exam ni baru bermula minggu ni. so, aku ade 2 minggu lg nak melepaskan seksaan ini. huishhh, mmg mcm penjara kot. dduk je kat rumah tunduk baca buku tak tengok kiri kanan smpai tgh mlm. haha, konon2 rajin la tuu yee? So, i must study hard and hard for mid year ni sbb mid year nih la bermulanya exam spm yg sbnr, right ? skrg pun skola aku time exam mmg dikawal ketat. tak bole toleh2 lg dahh. pensel case pun tak bole bwk msuk kat dlm kelas. beg sume letak kat luar. bwk jela diri kita and alat tulis msuk. tuu jee yg bole bwk masuk. and yg tak bole blah nye, siap kne ikut rimup lagi. ckgu ppriksaan yg atur. so, kami satu geng kongsi gelap pun terpisah lahh. tak bole lg nak pndg2 jeling2. haishh : / tapi bagus jgak kott, sbb spm sbnr pun bknnye bole toleh2 jeling2 kan. so, i think its okayy lah. baru la kita tahu tahap kita smpai mana kan ?  :))

Okay, target aku pd midyear ni nak cuba dptkan 5a. mcm ssh kan? tapi, kalau takde target punn tak bole jugak. So, i will try my best.  insyaallah selagi ada usaha dan doa , amin~  :)

No comments:

Post a Comment