rakan teman :)

June 22, 2011

Hye Hui Hoiii Heyyy , Assalamualaikum ya habibi ya maulana =D salam syg utk semua. 1st sekali nak ckp kat blogger ni yg, I'AM SO SORRY my dear sbb dah lme gilaaa tak update blog. dah berhabuk segala kutu ade kat sini. waduh2, maap la ye? lately busy sikit. *ape yg busy ntah budak nieh. Okeyy, act tak de la busy sgt tapi mcm malas kot nak update blog. yeahh sindrom mls nak bukak blog tuu telah menular di sluruh urat saraf aku. So, nak buat mcm mane lagi kan? lagi satu sbb aku mls nak bukak blog, sbnrnye aku geram dgn blog. tak boleh letak lagu! ini punn ade lagu sbb makcek huda tuu yg tlg tarok kan. bila aku nak letak lagu je, tak boleh! sakit hati tak? HISH! ape pun, terima kasih kpd kakak huda sbb tlg letakkan lagu even aku tak tau pun ni lagu ape. hihi. And disbbkan dah berjanggut aku tak update blog, byk lah bnde yg aku nak bebel kat sini. harap maklum ye =)

2nd , nak ckp yg today is genap 2bln aku dgn dia. cewahh, ituu pun nak ckp kee? takde la, just nak ingat setiap bln2 yg berlalu brsame si dia. siapa dia? alaa, dia tuu la. dah lupa ke? alaaa, yg tuuuu lah...! haa 2 hari yg lps, genap 4bln perkenalan kami. =) 11.6.2011 > inilah time 1st date aku dgn dia. hihi.. Disbbkan birthday dia neh aku tak bagi ape2 lagi, so, aku belikan lah dia kek coklat kat coffee bean tuu. Sbb dia neh, suka mkn coklat! bagi la dia coklat ape pun dia mkn. tapi, tak gemuk-gemuk jugak. aku pulak yg dah gemuk. hahahehehuhu..

3rd, nak talk about my result in mid year exam. DUKAcita nye dimaklumkan bahawa result mid year aku mmg , fuhhh, 'cantek' ! mmandangkan result aku kali ni agak 'cantek', so, aku kne la struggle gilaaa kot utk trial nnti. dah la lps raya terus trial spm. tak bole blah time raya nnti kne pegang nota kecik fizik, tak pun buku besar kimia, tak pun papan LK sebesar meja tuu, tak punn nota sejarah yg bertimpa-timpa. gilaaa sedih kann? org lain salam nangis2, yg aku ni mungkin membaca, membaca dan membaca. tak punn, dduk bilik nangis sorg-2 sbb tak boleh raya. fuhh, gilaaa , mmg gilaa! :'(

okeyy la, gtg. nnti update lg. byee! =D

No comments:

Post a Comment