rakan teman :)

June 3, 2011

Kata hati

Korg percaya tak dgn kata hati korg? slalunye org ckp, ''jgn diikutkan kata hati'' tp, kdg2 statement tu tak betul jugak. sbb sbnrnye melalui kata hati la kte dpt tahu ssuatu. mcm aku lah. sbnrnye, ape yg aku nak cerita ni bkn lah psl kata hati. tapi lebih kepada luahan hati. tp ada kne mngena jugak lah dgn kata hati. Sbb melalui kata hati la aku dpt tahu ssuatu perkara yg mungkin mmeritkan hati aku sndiri. tak pyh la bgtahu ye knpe? bcoz this is about my relationship. my privacy. Aku takde la ckp hbngn aku dgn dia ade mslh, takde mslh langsung. cuma tu la, ade la satu sbb tu..Act, aku taknak la smpai dia tahu and taknak la pnjg kan hal tp mungkin dia prasan kot dgn prubahan aku. so terpaksa la aku bgtahu jugak. then he explain eveything psl hal itu. should i trust him? yes, i trust him. aku yakin dgn dia. mula-mula tu, aku terfikir jugak, perlu ke aku mngundur diri dan bg laluan dekat . . . ? tapi bila fikir balik, perlu ke ade perpisahan sedangkan hati masing-masing tak nak berpisah? dan smpai bila aku nak terus fikirkan hal org lain? mcm mana dgn hal aku dan dia? siapa nak fikir? dia mrh sgt bila aku sebut psl tu. I'm sorry dear :'( And i admit, masa hari tu jugak la, buat pertama kalinye aku mnitiskan air mata kerana dia. mcm tak tertahan kot. Dah dugaan mencabar dpn mata, siapa yg tak sedih kan? tapi ape pun, aku yakin dgn cinta dia. selama ni aku nampak ksungguhan dia. bkn nak puji, tapi aku sndiri nmpk semua tu. So conclusion nye, dtg la ribut taufan skali pun. selagi aku boleh pertahankan, aku akan pertahankan hbngn kami. Dan bila sampai masa aku dah tak tahan dan jatuh tersungkur, aku harap ade yg tolong bangunkan aku. that is him. * aku tahu siapa yg baca ni akan rasa nak terkeluar bijik mata. ''gatal mata aku'', katanya. Lantak hang la ye? ;)


*saya tak berniat nak ungkit semula pasal tu tapi saya cuma tak buat luahan prasaan. Dgr lah luahan hati prempuan yg bernama Fasiha ini wahai Mr.N. Terima kasih krn membuktikan cinta awak pd saya. Thanx for everything :')

No comments:

Post a Comment