rakan teman :)

November 10, 2010

familyday hj labada'

yahoo, finally dpt jgak pegi family day kt cherating. agak best la event yg dorg buad.. tmpt yg dorg kasi pon, not bad.. ade pntai, homestay, kre okay la tu kan.. 
so, cmtu la. ngatkan x rmai yg dtg, rpenye rmai jgak sdare2 aku an? yg x knl pon bole jd knl..malu gle..cmne ntah fasiha bole jd pemalu.. haha

so, this is some pic yg telah aku curi dr album familyday.. hehehe



BBQ... huhuu...
 yg ni mse taaruf. taaruf mean, perkenalkan diri.. mle2 pon aku x tau taaruf tu ape.. hehe.. family blah ktorg x rmai yg dtg.. msing2 busy kot.. hmm..

oppss opsss.. cehh, sempat cuci mte.. tgok tu mamat yg pkai cap biru tuu.. mle2, pehhh, jgn ckp ar.. mmg sombong nk mati. jeling pon x.. pndg sblh mte pon x.. if pndg sblh mte pon kre dh oke daa.. eee, ape sey prangai ?? engatkan macho sgt!!! blah ah..

tp kan kan, sjak yg sukan mse pagi sbtu uw kan ,dia dh start senyum2 tau tau.. haha, bkn nk prasan la. tp knyataan oke. and yg x bole tahannye, mse mkn tgh hari tu la. aku g amek nasi, dia pon sebok kt blkg aku.. aku g amek air, tgok2 je dia dh kt blkg aku.. sjak ble dia mncul aku pon x tau.. pstu nk mkn mnghadap aku lak tuh.. peh, x psl2 time mkn kne control cun lak.. hadoii ! and mse nk balik tuh, aku nmpk dia toleh kt aku.. mmndangkan dia jauh dr aku, ni la mse nye aku pndg dia lme2.. haha. lme jgak la ktorg tenung2.. pstuu,, dia terus msuk homestay dia. shitt ! cpt la kluaa, dh nk gerakk balik da nih! my dad dh start enjin, tgal nk msok kete je.. peh, geram betolla! dh msok kete je, aku smpat tgok blkg, nmpk dia klua pkai cap..  dia ngintai dr pintu & mayb tgok aku dh jln , dia terus masuk dlm.. so sad... slmt tinggal romeo :'/ 

fyi, aku x suka org yg sombong but knpe aku bole ske cara dia? huhh !

2 comments: