rakan teman :)

November 25, 2010

moment + ? + buhh-duhh !

teringat moment mse hari jumaat lps. g maen bowling ngn kwn2 kelas. mmg fun gilaa beb. yg tak bole blh nye, baling bola, masok longkang. tak tau la kn, jmpi ape yg ade kt bola tuh. sengal gila !
so, yg jd winnernye, anis amira. dia yg 1st time main, mcm mne ntah bole jd winner. mmg terer la lu ! congrates babe ! huhu


okay la, mnyelit sikit psl sorg mamat nih .bkn nk prasaan la tp mmg dia yg ckp dia suka aku. dia okay, baik la jgak. ble call tuh, mmg fun gila. tp kn kn, ble dia ttibe ckp, 'i love you', 'syg', aduiii, seram la pulak. knpe melebih lak nih? alahai,, ni yg naik bulu keti nih. haha! knpe la cpt sgt buat luahan prasaan ? adoiyai ! i dont know , maybe sejak pnh 'trauma in love' , ble org ckp dia suka kt aku je, aku ssh nk terima. maybe aku belom betol2 jmpe yg terbaik kot. eishh ntah la kn, seram sejuk beku la cte psl nih..


pls give me time okay . :)


jgn la buhh-duhh sgt okay !
-ade la dua ekur hamba allah nih yg tak tau la sape kn, diorg nih , nth la kn, maybe nk jeleskan aku kot. tulun la wahai psgn kekasih itu, aku tak jeles lgsg ngn korg. korg nk buat ape pon, buat la, tak de sape nk mara wahai kekasihh itu hoii ! lantak korg la. ade aku kesah ? so, behave yourself la you all ye . HAHA . terima kasih la byk2 ye .. kelakar la you all nih ! :p

No comments:

Post a Comment