rakan teman :)

March 2, 2011

ade ke org suka ade exam? bincangkan....

Pertama sekali aku nak ckp yg aku sgt gmbira pd hari ni sbb dh brjaya melepasi paper kimia dan addmath.. tu la dia 2 subjek yg sgtsgt cruel bg aku.. tak bole tgok org sng, asyek myusahkan org jeh.. Ish! kdg2 aku pelik jgak, sape ye yg pndai sgt tu suka2 hati dia pegi tubuhkan subjek susah mcm tu skali? haisehh , muntah bila nk jwb soalan tuu.. bwuekk !

Okay, straight to the point.. ade ke org yg suka exam? zaman kuno maybe diorg suka la. tapi zaman skrgg? maybe minoriti je kot yg suka exam..tp pd aku, i don't like exam ! tp nak taknak kne la amek exam jgak kann.. 
knape ye aku tak suka ada exam? maybe sbb aku rasa hidup aku mcm org gila tak tentu hala.. yela, nk bhgikan masa utk mkn, ber'fb, msg,tusyen, study, berangan.. itu la yg mmbuatkan hdup aku time exam sgtlah tergopoh-gapah. And aku tak suka ada exam sbb , ssh nak kluar rumah .. haish! 


belajar or study?

bila waktu exam........


bila tak tahu nak jwb apa....



bila dh give up.........

AND bila result tak gempak....

mnyesal tak sudah....

*apepun , i must fall in love with SPM 2011 :)

No comments:

Post a Comment