rakan teman :)

March 15, 2011

ehem ehem

Me      :  . . . . . . . .
Mr N  : . . . . . . . .
Me     : Okay.. So, do you love me?
Mr N : If i say yes?
Me     : If you say yes, prove it! but if you say no, and i will say, What the hell? :P
Mr N : hahaha, mcm tu pulak? ......
            ......... I nak tnye u jujur boleh? i nak tau prasaan u kt i buat msa ni ......
Me    : Act, . . . . . . . . . . . . . (no need to know la ape yg aku ckp, ehee) ... i need you but at the same time 
           i need to focus at spm.. 
Mr N : . . . . . . betul ckp u, u kne la study betul2. ps spm, baru la bole brcinta . . . . i faham u ..
Me    : . . . . . . . u sanggup ke tgu? 9bln lagi, lama tuuu..
Mr N :  . . .  I sanggup , mcm mana ? :)
Me    : if u sanggup, i pun sanggup :)

================================================================

Yeah, itu la coretan aku dan Mr N. maaf la, tak pyh la mention name dlu ye? mmg tak sngke sbnrnye smpai tahap ni, padahal sblum ni just gitu2 jea. sorry la, aku bknnye taknak terima dia but spm lagi pnting. aku dh bgtau everything psl situasi aku kat dia. and, bagusla . dia memahami.. lagipun, dia pun still study lagi. masing2 msih study lagi. sbb tu la maybe dia bole fhm aku kot.cuma tmpt and situasi je lain. dia study kat campus, yg aku ni tak hbs2 asyek study kat skola je. balik2 muka aku yg tercongok kat skola tu. bagai katak di bwh tempurung, bila entah nak hbs skola.. grr ==' 

so, itulah dia story psl aku dan dia. dia dtg tepat pd masanye time aku betul2 tgh sedih, need someone. like prince charming myelamatkan puterinya drpd naga.. *sempat berangan. 
tapi apepun, aku tak nak terlalu berharap sgt psl nih.. 9 bln lagi woo, lama seyh. mcm2 bole brlaku..pempuan  
pregnant pun dh selamat beranak dah.. tapi if betul dia sgup tgu aku, hbs je last paper, aku akan terus trime dia. masa tu aku akan tunaikan jnji aku sbb time tu dia telahpun tunaikan jnji dia pada aku. 

apepun, tak pyh la cerita pnjg.. semuanya terserah kpd-Nya :)

<3











No comments:

Post a Comment