rakan teman :)

March 31, 2011

story about my brother

org ckp slalu nye ssh nak jmpe adik prempuan yg rapat dgn abg dia. betul ke? tapi , i dgn abg mcm rapat. kdg2 kitorg suka share2 problem. tp yg plg byk, dia la yg slalu share problem dia. lagi2 psl girlfriend dia. kdg2 smpai nak termuntah aku dgr ble dia asyek ckp2 psl gf dia je.. takde org lain ke yg kau nak ckp?
okay, skrg aku bknnye nak cecite psl khidupan dia tuu. cuma nak cecite cikit psl prgaduhan aku dgn dia bertempat di rumah pada waktu mlm pd hari isnin. sbnrnye, punca dan sbb nye takde la bsr mana. yg jd besar nye bila dia tunjuk baran berapi membara dia tu. itu yg mnyebabkan perang dunia antara kami pun meletus. yg tak bole blah nye, aku yg dh lme tak menjejehkan air mata, suddenly masa incident tu, bole pulak menangis bagai kucing hilang laki.


so , mcm ni la agaknye muka aku nangis. bkn nye wa gembeng dherr, cuma agak touching ckt la dgn abg tu.. *cehh tak nak ngaku pulak ngko, fasiha.  act, from monday until now ktorg tak bertegur lagi..dia dh mintak maaf hari tu, smpai ckp, ''nty kalo kau dpt byk A dlm spm, aku belikan kau henfon baru ye.'' tapi den tak lyn pun dherr. hahaha, mcm ape je kan? kejam sgt ke aku ni? apepun kpd abg, nnti2 la aku maafkan kau ye? sakit  hati dherr. okay la, gtg byee.

No comments:

Post a Comment